Lübnan Hizbullah’ı Genel Sekreteri Hasan Nasrallah, Amerikalıların kendileriyle iletişim kanalları açmaya çalıştığını ileri sürdü… Lübnan Hizbullah’ı Genel Sekreteri Hasan Nasrallah, Amerikalıların kendileriyle iletişim kanalları açmaya çalıştığını ileri sürdü. Aşura Günü etkinlikleri kapsamında destekçilerine hitaben yaptığı televizyon konuşmasında Nasrallah, “Amerikalılar Hizbullah’la iletişim kanalları açmaya çalıştı” dedi. Nasrallah, konuşmasının devamında, “Bize mal ve makamların yanı...