Gaziantep Özel ANKA Hastanesi Yönetim Kurulu üyesi Ali İhsan Sofuoğlu, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 102. yılını kutlamanın gururunu yaşadığımızı söyleyerek, “Türk milletinin işgalci güçlere karşı verdiği eşi görülmemiş mücadelenin başlangıcı olan bu tarihi günü, gençlerimize çok iyi anlatmalıyız”dedi GÜNEY24.COM – Gaziantep Özel ANKA Hastanesi Yönetim Kurulu...