Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Gaziantep Ticaret Odası iş birliğinde yeni normalleşme süreciyle birlikte başlatılan Gaziantep Marka Restoranlar “Ağzımızın Tadı Geldi” Kampanyası’nın tanıtım toplantısı gerçekleşti. GÜNEY24.COM – Corona Virüs’e karşı mücadele sürdürülürken yeni normalleşme sürecinde gastronominin başkenti Gaziantep’te de yerel lezzetlerin huzur ve güven ortamında vatandaşla buluşturulması ve sosyal hayatın kaldığı...