Gaziantep Büyükşehir Belediyesi bünyesinde kurulan Şehir Tiyatrosu ekim ayında oyunlarını sahnelemeye başlayacak. GÜNEY24.COM – Gaziantep Büyükşehir Belediye Meclisi’nin 2021 Eylül Ayı Dönem Toplantısı’nın 2’nci Birleşimi, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Latif Karadağ’ın başkanlığında meclis toplantı salonunda gerçekleşti. Birleşimde, Kültür ve Turizm Daire Başkanlığı’na bağlı olarak hizmet verecek Şehir Tiyatrosu’nun ekim ayında...